tisdag, oktober 05, 2010

Wohoo!

Fick ett litet lyckorus i magen nyss när jag insåg att det är ju tisdag den 5e oktober idag! Så som jag har längtat! Desperate housewives börjar!
Lycka!

Nu ska jag snart bege mig till Ica för att hämta mitt paket som jag beställt från Skopunkten. Paket nr.1 innehållande skinnstövlar. Paket nr.2 innehållande gummistövlar kommer nog senare i veckan, surt.

Tränade med pilatesbollen igår igen, när jag var ensam hemma denna gång! Men inte började det mycket bättre för det, skulle nämligen göra situps men bollen låg på mattan och mattan gled iväg med bollen, och jag for bums ner i golvet med rumpan. Aj. Men tur att man har några extra airbags där bak!

Auf wiedersehen!

1 kommentar:

Catarina sa...

Kan du inte ta med pilatesbollen när du kommer så jag får skratta lite extra?? ;-) haha....Vad har du beställt för skinnstövlar tro?? Nyfiken.... Kram!