måndag, oktober 04, 2010

Världens sötaste stövlar!



Mathias påstår att ett par stövlar inte kan vara SÖTA. Men jo!
Dessa små fossingfodral har jag så gärna velat ha. P-A skulle köpa dom i Östersund till mig förra veckan, men då var dom slut. Jag skulle beställa dom på nätet, men då var dom slut. Då hade jag turen att kunna skicka iväg Linn att köpa dom i Umeå eftersom hon skulle hem ihelgen. Sagt och gjort, hon köpte med ett par i storlek 40 till mig (jag har vanligtvis mellan 39-40), men då var dom alldeles för stora!! Morr!
Och eftersom de fortfarande inte fanns på nätet i 39 så beställde jag ett par blommiga istället. Linn tog med sig stövlarna tillbaka för att lämna dem åter. Kom in på Konsum och hämtade dom igår innan dom for uppöver, och då kollade jag så att kvittot låg i påsen. Idag ringde hon, och kvittot låg inte i påsen! Gaah, jag måste ju alltså ha tagit upp kvittot och slängt det utan att tänka på det, av gammal vana på jobbet liksom.. Fuck! Så nu har jag alltså ett par blommiga stövlar som är på väg till mig med post, och ett par för stora stövlar i Umeå. Som tur är så ska Linns syster hem till helgen så hon får ta med dom till mig. Så får jag försöka sälja dom jävlarna. Så om nån är intresserad av att köpa dessa stövlar i storlek 40, hojta till! 249:- kostade dom.
Vad less jag blir på mig själv!

1 kommentar:

Catarina sa...

Om jag bara kan ha dom och får en hyfsad lön så köper jag dom gärna!!! Du kan ju ta med dom om ingen annan hunnit köpt dom före.... Kram!