onsdag, oktober 13, 2010

Höstkallt...

Nu är der verkligen burrväder ute! Grått, lövfattigt och råkallt. Men just idag bryr jag mig inte så mycket om det.
Idag gjorde jag helg kl 14.00, skönt! :)
Mathias är iväg o byter däck på bilen nu eftersom det ev ska komma snö inatt. Jag åker nog till pappa en sväng ikväll och firar honom med födelsedagspresent, sen sover jag hos mamma. Imorgon ska bilen servas i Ljusdal så då ska jag passa på att träffa lillasyster en sväng, kanske gå o käka. Inte alls ofta vi ses nu!
Hem igen imorgonkväll, och på fredagmorgon åker jag norrut. Syster yster ska flytta till lägenhet och jag ska upp och hjälpa henne. Eftersom hon inte slutar jobba förrän kl 13 så tänkte jag ge mig iväg tidigt o gå i Birsta i några timmar. Sett en stickad tröja från Carlings som jag MÅSTE ha. Finns inte den så kommer jag gråta...

Undrar om det är nån mer än syster och några till som ens läser här? Lämna en kommentar isf vettja! Kul att bara veta om nån hittar hit. :)

På återseende efter helgen!

7 kommentarer:

Catarina sa...

Fast även om det bara är jag så tycker ju jag att det är superkul att läsa, så jag är så glad att du är tillbaka! =) Längtar tills på fredag, ska bli kul att ses.... kram

Anonym sa...

Jodå, jag läser oxå. Emma Margareta Bratwursten Forsberg!

Marie sa...

Jag har precis börjat kika in här jag med. :)
Din avlägsna gravida släkting Marie i Loos. :D

Anonym sa...

Jag läser!
//Malin J (fr Tandsjö) :)

Anonym sa...

Jag läser ofta och kommenterar sällan ;-)
// Anna-Karin

Anonym sa...

Jag läser oxå! =) //Din Rosenström kollega som jobbar på den andra mataffären i Sveg... ;)

Sassi sa...

Jag läser också, men de vet du la. fast jag är kanske inte världsbäst på att kommentera :(