söndag, oktober 17, 2010

Hemma!

Hemma igen efter en helg i Härnösand som gått supersnabbt! Syster har flyttat till lägenhet (skitfin!) så jag for upp o hjälpte henne. Åkte tidigt på fredagmorgon så jag var framme i Birsta en stund efter öppning. Blev lite småshopping innan jag åkte vidare uppöver. Bla hårpulver, födelsedagspresent, linnen och ett par jeansleggings (som jag förövrigt fick göra akrobatiska sprattelövningar för att tränga på mig imorse, varpå Thea kom in och utbrast "OOJ va trånga dom ser ut, du behöver nog oxå gå ner i vikt tror jag!" Haha! :)
Kom fram till syster vid 13tiden. Sen flyttade vi grejor och hjälptes åt tillsammans med hennes kompis att montera Expedithylla, största modellen dessutom, utan beskrivning! Men om sanningen ska fram så hade det aldrig gått utan Lottis, men lika stolt för det var vi :)
På lördagmorgon for vi på Ikea där det blev några timmar med möbelshopping. Och allt fick vi in i lilla Polon dessutom! Fick dock sitta som två ihoptryckta korvar på vägen hem. Och idag blev det ännu en sväng dit med Patric, eftersom hon skulle ha en hylla som inte gick att ta i vår bil.
Hittade ju även tröjan på Carlings som jag skulle ha, kanoners!

Var så trött på vägen hem ikväll så att jag trodde jag skulle behöva stanna för en powernap, trots en stor Red bull. Men med lite Loka o lite prat i telefon blev jag tack o lov pigg igen. Satt o lyssnade på en radiodokumentär om mordet i Knutby som var riktigt intressant, så det gick fort ändå att komma hem.

Rallybrudar på tvn men jag orkar inte riktigt kolla, så jag ska nog snart krypa till kojs istället som det känns.

Kul att ni är några som läser här ändå! :)

1 kommentar:

Signhild sa...

Jag läser oxå :-)