tisdag, september 28, 2010

Sol!

En riktigt fin höstdag är det idag. Och ändå sitter jag här!
Har varit på Sveg med Anki och tagit en fika och kollat i några affärer, vilket ju var ganska snabbt avklarat. Jag är shoppingsugen! Jag vill shoppa loss rejält. Tänk om det kunde regna pengar? Då skulle man inte vara lika deprimerad när det regnar..

Funderar på vad man ska laga för mat idag? Idétorka! Noll fantasi. Hatar verkligen att laga mat på vardagarna, ett nödvändigt ont bara. Vill uppfinna ett slippaätapiller.
Igår kom Grinde och käkade middag och då gjorde jag en egenpåhittad pastasås med kantareller, lök, bacon, grädde. Smaskens, smaskens blev det! Imorgon efter jobbet drar jag o Jenny iväg för att plocka ännu mer! Kul! :)

Har hittat den allra bästa födelsedagspresenten till Mathias i år iaf, som även jag kommer ha nöje av, mer kan jag inte säga ;)

1 kommentar:

Catarina sa...

Härligt med sol, den lyser här idag också, både ute och i sinnet! =)