onsdag, april 21, 2010

Roligheter på gång!

Jag är så glad i hela mig så jag kan inte gå o sova. Känner mig pigg som en piggelin!
Gillar att ha saker att se framemot. Och det har jag nu.
Anki hade haft perukfest ihelgen som var, och då kom jag på att det vill minsann jag oxå ha! Så den 15e maj blir det perukparty :)
Har hittat en bedårande vacker frisyr som jag ska ha. Har aldrig i mitt liv haft en peruk på mig tror jag..Haha. Verkar som att vi kommer bli en hel drös med folk iallafall, KUL!

Nästa roliga grej att se fram emot är midsommar. Kryssning till Helsingfors med roliga folk. Vi, Micke, Anki, Caroline, Jenny o Torbjörnen. Efter det har jag semester i 3 veckor.
Och sen, sommarens höjdpunkt, Roxette i Sundsvall!! Blev helt extas när jag såg i Aftonbladet idag att de ska ut på Europaturné, och att premiären är i Sundsvall den
7e augusti! Det får man bara inte missa. Biljetterna släpps på fredag förmiddag och då ska jag sitta klistrad vid tangentbordet! Vilken grej! Dom är ju helt gudomligt bra tycker jag. Jag är, och har aldrig varit, nån särskild musikmänniska. Jag är allätare o kan lyssna på det mesta (men det finns ju dock vissa gränser även för mig..) Men två gånger har jag varit på riktig konsert, Gyllene Tider o Winnerbäck, och det har varit helt oslagbart! Riktigt, riktigt kul!
Så då måste jag ju bara gå på denna oxå.
Dagen före ska jag dessutom på bröllop. Alltså en hel del kul framöver!

Undrar om jag ska försöka slumra nu ändå.. Jenny kommer kl 8 imorgonbitti och då ska vi gå på promenix i skogen. Sen är jag ledig hela dagen och hoppas på sol. INTE snö.

Gonatt alla troll!

2 kommentarer:

Catarina sa...

Och glöm inte att boka en tripp till Härnösand, så jag också får nåt att se fram emot!!! =)

Madde sa...

Jaaa vi ska försöka tajma in det oxå! :) Men det kan nog tyvärr inte bli förrän i juni som det ser ut! Och på semestern tänkte jag bjuda in mig själv hos er några dagar oxå om det går för sig. Mathias har inte semester samtidigt :(