torsdag, april 22, 2010

Bordestädamenorkarinte.

Gud vad jag känner mig seg idag, trots att solen skiner! Klev upp strax före 8 imorse och då kom Jenny. Gjorde mig i ordning och sen gick vi på promenix i 1 timme. Skönt!
Eftersom vi tillhör nyttiga klubben båda två så gick vi hem och åt brakfrukost efteråt. Räkmacka, yoghurt o färskpressad juice. Så det var den promenaden det!

Känns som att det är mycket jag borde göra idag, och som jag velat göra länge.. Men nu när jag är ledig så har jag ingen motivation alls till det! Borde tex byta gardiner, putsa fönster, damma, städa bilen, tvätta, m.m m.m...
Brukar kunna få nåt städryck framåt kvällen, så jag får väl hoppas att det infinner sig sen... Ibland är det bara så skönt att göra ingenting.

Ser inte fram emot att jobba ihelgen, blä! Tycker jag inte gör annat än jobbar den här helhelgen, men det är ju bara 1 ggn i månaden, så tiden måste alltså gå galet fort!
Snart är det Mors dag och jag vet precis vad mammsen ska få i år. Jag ska nämligen köpa ett likadant till mig själv :)
Detta fina halsband från Barncancerfonden:

:

Hälften av pengarna går direkt till Barncancerfonden. Köp ett du också vettja!

1 kommentar:

Catarina sa...

Jättefint halsband....Jag är sugen på choklad, ovanligt va??