torsdag, december 10, 2009

Skrattattack.

Har nog skrattat som aldrig förr ikväll. Förlåt Catarina, men det går bara inte att låta bli.
Kära syster yster har varit på äventyr i centrala Sundsvall och ramlat raklång och landat på mage. Ensam, mitt bland alla folk. På ohal asfalt. På plan mark.
Mina tårar har runnit av skratt, elak som man är.. Det sorgliga i det hela är att hon gjort illa baktassen. Men förutom skadan så var det en händelse som förgyllde min kväll.
Men jag kanske ska vara försiktig med att skratta, rätt som det är kanske det är jag som ligger i en liten pöl på Sveg någon dag? Men kul var det. :)

Igår bakade jag glögg&pepparkaksbollar. Av Annas pepparkakor, som är de godaste som finns. Skulle kunna moffa i mig en hel burk med Anna-kakor. Bollarna blev iaf goda. Och dom är snart slut... Bäst jag går och äter en till!

Inga kommentarer: