fredag, december 11, 2009

Äntligen fredag!

Idag skulle jag varit ledig men jobbade extra 7-16. Alldeles lagom tid att jobba, skönt att slippa kvällarna! Har varit på mejeriavdelningen idag och mjölkat kossor hela dagen. Tiden går så mkt fortare när man är på golvet istället för kassan! MEn jag trivs i kassan oxå.

Ikväll blir det Idolfinal med Caroline och Jenny. Chips, dip o goooodis. Det är ju faktiskt bara Idol-final 1 ggn om år, så då måste man slå på stort ;)
Imorgon blir det sovmorgon känner jag, en lång sovmorgon. Sen blir det nog bara lugnt. Vi ska nog se Flickan som lekte med elden, Mathias har inte sett den än fast jag redan sett den två gånger. Men när jag ser en film som jag tycker är riktigt bra så kan jag utan problem se den flera gånger om. Dessa filmer är sådana.

Ne, nu kanske jag ska ta o måla klorna?
Trevlig helg!

Inga kommentarer: