tisdag, oktober 20, 2009

Om ett dygn är jag lyckligast i världen!

.... För då har jag en alldeles, alldeles, egen liten svart katt! Och den ska såklart heta Salmiak! :)
En vanlig katt tänker ni, men ingen kan förstå vad en katt verkligen kommer betyda för mig!
Som jag sagt tidigare så är jag en riktig kattmänniska. Ber för allt i världen att det ska gå bra med allergin bara.. Ska börja med Clarityn-piller iaf.. Pratade med Maria som kände en som var allergisk men skaffade katt ändå. Han åt allergipiller i början, men efter ett tag behövde han dom inte längre!
Om inget hjälper får jag helt enkelt prova homeopati.

Är ledig hela dagen imorgon, men vågar inte köra med sommardäcken, så mamma o Anders kommer upp med det lilla pyret imorgonkväll. Så imorgon ska jag och Elin åka på dollars o handla kattsaker! Hon ska ta Salmiaks fina syster..
Ni anar inte hur glad jag är nu!!!

Ikväll har jag jobbat till 20 o sen kurat under filten framför tvn. Blev tillochmed glass till husfruarna idag!

Nästa vecka åker jag buss upp till Härnösand, och Mathias kommer på lördagen. Han har möte och grejor på fredagen som han måste på. Så då far jag upp tidigare eftersom jag ändå är ledig. Ladies night på lördagen, och så far vi hemåt på söndagkväll.
Nu på lördag blir det nog en sväng till Glada hudik med lillMadde. När hon fyllde år i augusti så lovade vi att jag skulle ta med henne o shoppa nån helg, och att hon skulle få pengar då. Så först nu har vi hittat en helg som passar oss båda. Blir kul med en tjejdag!

Nu knakade det i golvet på det där speciella stället. Hej Maja!

Gonatt till er alla.

Inga kommentarer: