lördag, oktober 17, 2009

Jaaaa!

Äntligen fick Camilla åka hem ifrån Idol!! Nästa vecka hoppas vi på att fjant-Rhabi åker.
Dom starkaste tycker jag fortfarande är Calle, Erik o Mariette. Men Tove är oxå bra..
Men Calle slår alla rekord ändå, hans röst är ju bara såå bra. Vore han bättre på scen skulle han garanterat vinna. Men jag håller tummar och tår.

Igår blev det vinande med Caroline o Jenny. Räkslafs och godis oxå. Klockan var nog närmare 1 när jag började traska mot Gränsgatan. Vaknade 9.30 idag och var förvånansvärt pigg! Känner inte ens att jag drack igår. Och jag kan meddela att apvinet var ett riktigt Maddevin! Gott o lättdrucket. Dock bara 8,5%.

Apropå kattfrågan så hade jag fått ett inlägg på facebook av en gammal lärare från Loos, som hade 4 kattungar på 10 veckor som ville ha nytt hem. Varav en var en svart hane!! Hmm, känns som att det är någon mening med det.. Fan!

Idag är Mathias nere i stugan o grejar med ved som vanligt, själv sitter jag i morgonrock och har inte ens ätit frukost än! Ska väl göra ett ryck kanske.. Cykla iväg o handla nå smarrigt tills ikväll. Sminkparty!

Adjöken så länge.

2 kommentarer:

Catarina sa...

Hoppas ni hade kul på sminkpartyt.... Du får fylla Mathias rejält och sätta en katt i knät på honom, då smälter han nog...och om han druckit tillräckligt kanske du kan lura honom att det var han som ville ha den...=) Haha....Ha det bra!

Madde sa...

Gud vilken bra idé! Fylla ner honom med kattvinet som jag köpte i Tallinn kankse? :) Du vet såna där kattflaskor?