onsdag, januari 07, 2009

Fast i Tradera-träsket..

Jag har aldrig handlat eller varit intresserad av Tradera förut. Ända tills för ett tag sen då jag upptäckte att man ju kan göra riktiga fynd! Nyss tex så gick jag in o vann ett bud på min mineralfoundation från i.d, som i butik kostar 400kr, och nu fick jag den för 235:-,helt ny.
Inte illa pinkat enligt min mening.

Idag har jag jobbat 7-17.00. Dagen gick ovanligt snabbt, även fast jag var trött som en gnu.
Skulle egentligen varit ledig ända till sön denna vecka, men passar på att jobba lite extra när man kan. Så kanske man inte är så luspank när man kommer hem från semestern..
Läste på Aftonbladet ikväll att det regnar utav bara den i Thailand! Ber till gud o alla hans kompisar att det får vara sol hela tiden när vi åker dit. Annars går jag o dränker mig med min pudelfrilla och mina vita bilringar.

Idag har jag börjat med Gi för 111e gången. Har faktiskt gått bra, förutom att jag åt frukt till mellanmål. Frukt ska man ju helst inte äta, men jag tänker det att det måste väl ändå vara bättre med frukt än wienerbröd o pepparkakor o chips o allt annat som ligger o ropar på mig inne på fikarummet? Känner mig duktig när jag kan motstå.
Men på lördag får det bli fuskdag, vi ska ut med jobbet då o fira våra två nyss fyllda 40åringar. Blir kul!

AnnaKarin skrattade ut mig när hon fick höra att jag inte har vetat om att man kunde ha svensk Facebook. Är det bara jag som inte visste om detta...?

Nu är det dags att göra sig i ordning för kvällen, ta på mig sparkdräkten o natta dockorna.
Gonatt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ahhh, det finns ingen som är som du Madde och det är jag glad för.
Kram// A-K

Cattis sa...

Börjar med att hålla med ovanstående, det finns ingen som du Madde! Fyy vad du är duktig som börjat med gi, själv åt jag både choklad och pizza igår på första nyttiga dagen, bra jobbat va?

Anonym sa...

Hmm, vad menar ni med det?

Anonym sa...

Förmodligen att vi tycker om dig:-)
Du är så braaaa!!!!
Kram// Anna-Karin