tisdag, januari 06, 2009

Ansiktsbok.

M hann före till duschen så jag sitter väl kvar här ett tag till då :)

M har hjälpt mig att ändra språk på Facebook, så nu står allt på svenska där. Perfekt! Jag visste inte ens att man kunde välja andra språk än engelska. Det är nämligen anledningen till att jag nästan aldrig loggar in där. För jag är så grymt dålig på engelska så ni anar inte. Har alltid varit det.. Och jag blir så irriterad när folk säger att man kan bara man vill! Det är inte det, jag vill verkligen men det går bara inte. Det är som att säga till någon med dyslexi att dom kan skriva bara dom vill. Eller att säga till en rullstolsbunden att dom kan gå bara dom vill..
Jag har verkligen försökt i alla år, men nu har jag gett upp. Kan knappt sätta ihop meningar på engelska. Skulle aldrig i mitt liv åka utomlands ensam. Just på grund av den jävla engelskan.

Men nu finns den alltså, ansiktsboken på svenska. Så nu kanske även jag blir lite mer aktiv där :)

1 kommentar:

Cattis sa...

Vilka puddingar på bilden nedan!=) Nu ska jag börja kommentera dina bloggar, (så kanske jag får kommentarer i min...=)) Jag saknar dig också lillasyster! Kraaaam.