söndag, januari 11, 2009

Bögar med barn.

Tjodilo!

Nu börjar jag känna mig som människa igen. Dagen har varit lång och seg som sirap. Hade riktigt skoj igår, även fast vi bara satt på Knuten. Värmde upp här hemma med några jobbarkompisar och slurp, o sen tog vi slurpen med oss och for vidare till jobbet. O där tog slurpen slut.
Blev nog historiens tidigaste kväll efter en Konsumkalaskväll iaf. Lade mig i sängen 00.00! Det ni! Men bra var nog det, blev som vanligt alldeles för mycket dricka under kvällen. Tror det blivit nåt allvarligt fel på mig, jag har börjat dricka whiskey. Jag som alltid hatat det!
Nåja, jobbade 11-17 idag, vilket kändes som betydligt mkt längre än 6 timmar. Men, jag överlevde även denna gång..

Blev Sibyllamiddag med Emil o Felicia idag. Hör o häpna med jag åt sallad! En halv dessutom. Inget jag direkt brukar va sugen på såhär dan efter.. Men jag tycker inte om hamburgare nå vidare längre.
Sen bar det iväg på bio med Anna-Karin. Patrik 1,5. Om två bögar som ska adoptera en, vad dom tror, 1,5årig Patrik. Men det blev lite fel, Patrik var 15 år istället.
Bra var den hursomhelst. Både jag o Anna-Karin fick jordens skrattanfall mitt under filmen. Pinsamt. Man får inte skratta åt sånt, men ibland går det bara inte att låta bli. Och när jag får skrattanfall och vet att man inte får skratta, då skrattar jag så jag nästan tappar andan. Tårarna rann o inte blev det bättre av att A-K satt brevid o oxå höll på dog. Men till slut lyckades vi behärksa oss. Folk lär ju undrat.. Men ett gott skratt förlänger väl livet?

Nu har jag inga fler kalasigheter inplanerad innan Thailand, så imorrn så SKA jag fan ta tag i späcket. Måste ju göra nåt, men varför ska det va så svårt? Varför ska man ha nå hjärnfel? Slå mig!
O den satans pilatesbollen som bara ligger o samlar damm på övervåningen då? Fel att använda den Madeleine Nilsson! Och fel att gå ut o gå en sväng varje dag då?

Pitt-Aron!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skrattar fortfarande bara jag tänker på det.
Ja hur svårt är det egentligen att gå ut och gå eller äta bra.
SÅ less på mig själv...igen.
Kram// A-K

Cattis sa...

Ja du Madde, jag brukar gå tillbaka då och då till pilates-inlägget bara för att få mig ett skrattanfall....=) Jag har inte sett den där filmen, men den verkar kul!

Cattis sa...

Skriiiiiiv nåt nytt snart, jag gillar ju att läsa dina tokiga bloggar......... haha...