onsdag, maj 21, 2008

ikea

Glömde ju berätta om lördagen. Först var jag o Annika till Birsta. Först en sväng på Ikea där det bara blev lite småplock för min del. Sen hittade jag ett par svarta jeans på rea på Kappahl av alla ställen! Där hittar ja aldrig byxor. 149:-, alldeles lagomt. Sen blev de inte så mkt mer shopping förutom Amanda Jenssens skiva o bäbiskläder till Caroline.
Var hemma igen vid 18tiden. Vid 19 träffades vi några här hemma o tog en slurp innan vi gick till Svegskrogen där vi träffade resten av jobbet. Åt en pizza som inte alls var god. Med fetaost som jag brukar tycka om. Bara det att den här fetan smakade precis som getter luktar! Fy o blä. Godast var ölen, o jägrarna. Ingen av oss vet riktig om vi var där till stängning eller om vi gick tidigare. Jag, Annika o Lena gick iaf på Statoil o åt enligt tradition en korv. Sen minns jag inge mer. Inte vilken väg vi gick hem, inte nåt sen jag kom hem.. Vaknade bara dan efter o mådde hur bra som helst. Helt otroligt.
Riktigt kul kväll var det iaf. Även fast jag som vanligt skämde ut mig med att sjunga både Anna-Stina o Bamse. Men de bjuder jag på.
Det var den lördagen det. Den kommande blir mkt lugnare, för jag har jobbhelg. Suck.

Inga kommentarer: