onsdag, april 09, 2008

Jag överlevde!

Jag överlevde vaxningen! Hade förberett mig på det värsta, att jag kanske skulle börja grina för att det skulle göra så ont. Men det gjorde ju inge ont! Blev alldeles förvånad, kändes som att dra bort stora plåster.

Idag är det sånt väder som gör mig på dåligt humör. Grått, snöar hela tiden, men det är sån blöt snö så den lägger sig inte. Hatar såna här dagar. Hatar att vara ute när det regnar eller snöar. Hatar vinter. Jag bor verkligen på fel ställe. Nåt varmt ställe där det aldrig är ens regnperioder, alltid fint väder, ja tack!

Jobbade till två idag och sen dess har jag inte gjort ett smack.
Har förresten hittat en soffa idag som vi troligtvis ska köpa! Jättefin, såg den på Oazen när jag var iväg med mina håriga ben. En byggbar, som man kan sätta ihop hur man vill. Med divaner. Fanns massa olika tyger och färger. Ver inte vad jag vill ha! Svart skinn eller grå-svart tyg? Stor o mjuk var den iaf. Ska ha. Tror den finns i Tallåsen oxå, ska kolla vem som har bäst pris på den.

Vad ska jag göra?! Mathias har åkt o jobbat, och det finns iiingenting att göra. Känner mig som en gnällapa men jag har verkligen tråkigt! Kan ju inte ens ut och gå! Blä blä blä.
Ska man städa?
Tror fan det, iaf dammsuga. Dras in sjukt mkt grus nu.

Kram kram Negerbarn

1 kommentar:

magnus sa...

Tja,

jag försökte hitta ett sätt att kontakta dig men fann inget så kommenterar istället och hoppas du ser det. Soffan från Oazen som du pratar om, köpte du den? Nöjd? Verkade företaget stabilt att ha att göra med?

Hittar nämligen inte mycket info om dem och man vill ju inte slänga bort massa pengar på en soffa om de är struliga.

Tack på förhand
Magnus