fredag, januari 11, 2008

Lets dance

Min morrighet har gått över lite nu. Har inte varit på Staoil än, slappat i soffan med en Carlsberg och negerboll framför Let´s dance istället. Har aldrig brukat kolla på det, men jag har bestämt att jag ska följa det i år. Jag kollar ju aldrig på tv nuförtiden, skandal. Måste ju kolla när man har en, och dessutom betalar tvlicens! Det ni!

Mathias är hos Martin o spelar x-box, så nu sitter jag här o gäspar och känner att jag skulle kunna lägga mig och sova. Men först måste jag på Statoil.

Vi såg ett meteorfall i eftermiddags! Och det var inget litet vanligt stjärnfall. Det var fortfarande ganska ljust ute, och fallet var stort och superstarkt o såg jättenära ut. Vi såg till och med eldlågorna efter den! Fränt. Det blir tydligen så när den går igenom atmosfären..
Sånt där tycker jag är intressant, man kanske ska satsa på austronatyrket?
Ja, så får det nog bli. Ska ansöka på måndag.

1 kommentar:

Sassi sa...

Du har ju också planer du... ;)