fredag, januari 11, 2008

Morr!

Har väntat på mitt H&Mpaket som skulle skickas vecka 52, men sen blev det försenat så jag skulle få det den här veckan. Så jag ringde o frågade idag var det hade tagit vägen, jodå, det hade skickats i tisdags så det skulle komma under dagen. Har fortfarande inte kommit så jag ringde igen, och den här människan påstod att det skulle ha kommit till Sveg igårmorse! Vad håller dom på med? Förstår dom inte att jag blir arg? Fick iaf ett löpnummer nu så jag ska åka ner på Statoil snart å kolla om det ligger där ändå.. Passade även på att lägga fram mina klagomål om hur det blivit sen Shenker tog över. Så hädanefter kunde jag välja posten istället om jag tyckte det funka bättre. Och det gjorde det.
Jag blir irriterad!

Och finns det någon sämre låt i världshistorien än S.O.S med Ola? Tönt.

Fräs och morr.

Inga kommentarer: