lördag, september 01, 2007

Leopard

Ledig helg, skönt efter att ha jobbat 3 helger.
Om någon av er köpt Aftonbladets bilaga idag, Härligt hemma, så måste ni kolla på sidan 54! Syrran har skickat in en klockren bild på lilla Thea när hon sitter på toaletten och läser tidningen Buffé! Såå söt det lilla trollet.

Hittills idag har jag inte gjort mycket. Vaknade efter 11 nån gång när Mathias kom hem. Sen åkte jag på bolaget o köpte present till Brittan som fyller pensionär idag. En leopardlikör! Nån som smakat den?? En mjuk leomönstrad flaska me likör om smakade vanilj o gräddkola eller nåt sånt. Köpte den mest för flaskan. Nånting Africa cream..
Inhandlade även melonbacardisar till mig o Annika som vi kan mumsa på på bussen på måndag.
Jag har beslutsångest, vet inte alls vilka kläder jag ska ha när vi åker till Stockholm. Vi hinner inte in på hotellet och byta om innan kalaset drar igång så vi måste alltså sitta i samma kläder hela dan på bussen, om man inte vill byta om på den alltid lika trevliga busstoaletten. Och det vill inte jag. Suck. Linne o plyshbyxor kanske? ;)

De här blir nog en väldigt lugn helg känner jag, trött o orkeslös. Blir nog en Beckfilm ikväll, flickan i jordkällaren. Häromdagen blev det Skarpt läge, den va riktigt bra.
Men jag är vinsugen!!

Åå, vill göra nå kul, men samtidigt bara göra ingenå. Och vad ska man laga för mat? Alltid samma fråga. Blä

Åka å handla nåt kanske. Hej

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, dom beckfilmerna är SKITABRA :P just kollat på dom där.. så bra dom där filmerna :) ja laga jättegod mat igår :) Kycklingfile m pommes å hemmagjord currysås:D mums mums

Anonym sa...

Fan att du vågade de! De skulle jag aldrig göra! Shit vad jag är nervös madde! Jag kunde nästan inte äta nyss!! hoppas det går bra imorn och att man inte är den enda "unga"!!! Jag skriver sen och berättar hur de gick! Vad ska du göra i sthlm? kram

Anonym sa...

Tjenis! Vad har du haft för dej i helgen då? De var länge sedan du skrev nu!! Ja dom är från Ikea och jag älskar dom! dom är i satin sen är dom snygga oxå :) kramar