söndag, september 09, 2007

Blogg

I know, jag är en mycket dålig bloggare. Men bättre lite än ingenting ;)
Det blev inge Karlstad ihelgen, jag ångrade mig o skulle stanna hemma istället. Mathias blev oxå hemma innan det va färdigt. Fredagkväll spenderades hos Caroline för vindrickning, trevligt var det!
Dagen igår var lugnare än lugnet, och igårkväll käkade jag och Annika raclette o drack vin, och begav oss sedan ut på Folkan. Lite folk var det.Jag har haft problem med andningen hela veckan så jag tog det relativt lugnt. Känns sóm hjärtat ska galloppera iväg nånstans närsomhelst. Jag hade 160 i puls igårkväll, Annika hade halva.. Nåt fel är det, o ingen vet vad. Drygt.

Idag har vi varit på sjukhuset o hälsat på Maja, annars har det inte hänt mycket alls. Ett, tu, tre så var den här helgen passé oxå.

Jag är shoppingsugen. Vill beställa saker från Ikea, vill beställa saker från H&M, måste beställa saker från La redoute, bl.a shorts. Tänk vad bra det vore om man kunde få allt man vill ha. Åsså finns det ju en massa saker på Dollars som jag vill ha oxå, har tyvärr inte plats bara. Men jag köpte en fin rislampa till sovrummet där igår, en vit med svarta blommor och krummilurer på. Ännu finare blev den för 20:-. Och mycket bättre än min gamla fula blå bikupa.

9 september, den 9 november åker vi till soolen. Längtar redan efter Stella-ölen!
Egypten är nog det enda inplanerade för oss i höst. Kanske förhoppningsvis en Finlandsrutt när M tagit bort korsetten.

Klockan är 22 och det är kolsvart ute, tragiskt. Hösten är inte min kompis och kommer nog aldrig bli. Tung period nu tills efter jul tycker jag.

Ska hopppa in i duschen och sen kika på Beck nr 19. Gamen.
Tjao

1 kommentar:

Anonym sa...

så ni ska till EGYPT :P Vi som snart åker till Italien, fan va härligt, Milano :P jag tycker hösten är myyysig ja, men kanske inte mörkret. tänk vad mörkt vi har här då, med inga lampor... Ojoj :P vi hörs