onsdag, december 08, 2010

Bio!

Varit på bio två gånger de senaste två veckorna, det händer verkligen inte ofta! Förra gången var det "I rymden finns inga känslor" och ikväll var det "Lyckan, kärleken och meningen med livet" (heter den så??) Båda var bra. Nästa onsdag ska vi oxå gå har vi bestämt jag o Elin. Då är det "Himlen är oskyldigt blå". Jag gillar att gå på bio, tycker det är lite mysigt. Men en förutsättning är ju att man har godis med sig. Ikväll blev det både lösgodis och popcorn :)

Imorgon är jag ledig och det ser jag verkligen fram emot. Jag ska sova så himla skönt! Och när jag vaknar ska jag tända en brasa, ta på mig morgonrocken och sätta mig framför kaminen i ett fotbad. Så tänker jag visserligen varje gång jag ska vara ledig. Men när gjorde jag fotbad senast? Inte var det senaste 1 1/2 åren iallafall. Jag som önskade mig ett massagefotbad i flera år, och pappa sa jämt att "men tror du verkligen att du använder det då?" Klart jag skulle göra! Jag skulle ju bada fossingarna nästan varje kväll om jag ägde ett sånt. Trodde jag ja. Nu är det säkert 5-6 år sedan jag fick det, och det har max blivit använt 5 gånger. Men imorgon!

Gonatt!

1 kommentar:

Catarina sa...

Skulle också behöva bada fötterna!!! =) Har ju också ett som inte används....kul med bio! Själv får jag middagsgäst i kväll....;-) Kram!!!