torsdag, december 03, 2009

Sådärja

Efter lite pillrande har jag nog nu fått till det som jag vill ha det här tror jag.
Men, ser ni små verktygskrumillurer/ikoner i listan till höger där månaderna och bloggarna står? :S
Säg till isf.

Nu är det redan kväller, dagarna går fort när man sover länge.. Bakning blev det, men inga småkakor. Blev Sara-muffare istället, med hasselnötter i. Moomsi..
Och så lite matlagning så jag har matlåda ihelgen då jag jobbar långpass både imorgon, lör & sön. Baconrota med champinjoner o creme fraiché. Lchf på hög nivå. Men tyvärr inte bakverken då..

Ikväll ska jag åka till Caroline och kolla på film, och ni kan aldrig gissa vilken!
Sunes jul! :) Vi satt och pratade gamla julkalendrar häromdagen, och då hade hon inte sett Sune sen den gick. Men som tur är har ju Madeleine Nilsson kvar alla sina movies från barndomen! :) Nåja, nästan alla. Hade en absolut favorit när jag var liten. Och det var Fantastiska Wilbur (lilla grisen och spindeln Cahrlotte) den gick varm i videon dag efter dag, ända tills pappa skulle spela in ett jaktprogram med fula älgar, och tog första bästa bandet han hittade, och vilket var det, om inte självaste Wilbur???
Därför var jag ju faktiskt bara tvuuuungen att köpa wilbur på dvd när jag hittade den för några år sedan. Så det är bara att säga till om ni vill låna! Ha!

Ingen tomte har det kommit fram idag heller, inte ens adventsljusstaken på köksbordet! Känner inge inspration alls för julpyntning. Däremot står ett fint rött doftljus på vardagsrumsbordet och doftar gott.
Nu längtar jag till semletider! Står inte på nu mina vänner.

Inga kommentarer: