tisdag, januari 27, 2009

Lista

Nu när min munk har tinat över i mikron o jag väntar på att den ska svalna så kan jag passa på att fylla i den här listan med mycket viktig information. (Listan har jag snott av Sara)

Så, läs och lagra in i minnet!

Brukar du komma i tid: Japp
Vad hade du i din mun senast: Vatten, snart munk.
När mår du bra: När jag inte är sjuk.
När blev du fotad senast: Minns ej. Säkert Anna-Karin som knäppt nån tokbild :)
Hur känner du dig nu: Som en fläskbuffel med täppt näsa.
Kan du laga mat: Jodå..¨
Vad pluggar du: Inget, o jag kommer nog aldrig att göra det igen heller..
Vad tycker du om fötter: Inte det bästa jag vet direkt, men jag har inte fobi.
Är du smart: Nja, det kan jag nog inte påstå :)
Vad har du på dig: Underkläder, bh, plyschbyxor, linne o svart stickad tröja.
Är du aktiv i skolan: Pluggar ju icke.
Vad saknar du: Pengar
När och varför grät du senast: I förrgår när jag kollade på Top Gun.
Var det pinsamt att svara på det: Nej
Hade du en bra kväll igår: Jodå, men seg. Låg mest i soffan o hostade.
Din favoritdryck på morgonen: Oboý såklart!
Vad ska du göra i sommar: Har inte tänkt så långt än. Förhoppningsvis åka nånstans på semestern..
Är du nöjd med ditt liv: Ja det tycker jag nog.
Vad vill du jobba som: Om inte Konsumtant så kanske spaterapeut?
Har du tråkigt just nu: Ja, annars skulle jag nog inte sitta o fylla i allt det här :)
Vad gör livet värt att leva: Kärlek, vänner och familjen.
Vad i livet ångrar du: Hmm, vet ej.
Är du musikalisk: Svar nej. Eller det skulle vara Lilla snigel med stängd mun då ;)
Vad lyssnar du på för musik: Det mesta. Dock inte opera, klassiskt o jazz..
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nä.
Är du bortskämd: Nej
Är du trött: Ja, som alltid..
Vad gör du imorgon: Jobbar o äter o kanske börjar packa?

Din första...
Operation: Har aldrig opererat mig, men om man ränkar mindre ingrepp så är det väl tanddragningar o borttagning av födelsemärke.
Första piercingen: Öronen. men fick nickelallergi.
Första bästa vän: Hane: Robin. Hona: Emma.
Första priset: Var nog i Näsrännet. Det var ju därför jag var med, för att alla fick pris :)
Första sporten du började på: Haha..
Första husdjuret: Kaninen Molly som dog samma sommar.
Första semesFettern: Morfars stuga i Tänndalen när jag var några veckor gammal.
Första konserten: Måste vart Höstfesten i Ljusdal för längesen. Jennifer Brown o Tomas Ledin :) Men första "riktiga" konserten var nog Gyllene Tider, återtåget.

Favoriter...
Filmer:
Mamma Mia m fl..
TvprogFetram: Desperate housewifes och Det okända.
Musik: Blandat
Drink: Orgasm o Pina Colada
Sport: Ingen!
Plagg: Mysplyschbyxor
Skola: Har ingen favorit. Har ju bara gått i Loos o Sveg.
Bok: MångFeta, verklighetsbaserade..

Just nu...
Äter du: Ingenting. Har nyss ätit min efterlängtade munk.
Dricker du: Vatten
Ska du: Snart duscha o krypa till kojs som det känns.
Lyssnar du på: Tvn som är igång.


Sådär, då var både munken o listan avklarad.
Gonatt!

2 kommentarer:

Cattis sa...

Varför har du tagit bort din bild?? Tycker att du var fin på det kortet! Det är alltid så kul att läsa din blogg, så skriv meeeeeeer........... helst om pilatesövningar och sånt...=)

Anonym sa...

Jag har inte tagot bort min bild. Mysko, det är ett rött kryss.. Måste va nå fel.