söndag, maj 11, 2008

Röda naglar

Jag har införskaffat ett nytt, fint, rött nagellack som nu pryder både fram och baktassarna.
Har varit duktig o använt både under & överlack, brukar vara för lat för det annars, men det sitter ju så himla mycke bättre.
Vi struntade i kyrkan idag, tack o lov. Det håller väl fortfarande på, så vi åker upp och fikar sen när det är klart.
Jag hatar verkligen kyrkligheter. Och oskön är dom där jäkla träbänkarna. Då är det skönare att sitta hemma i min gungskrivbordsstol. :)

Gårdagen blev himla lugn. Var på nyan o fikade med Anton. Han tog en sån där bauta-negerboll som dom har börjat med där. Men det syntes verkligen hur det tog emot mer o mer för varje tugga när han börja komma till mitten, haha. Det är nog gränsfall om ens jag skulle orka en sån där, och då är dom Stoora kan jag lova.

Sen åkte Mathias o satte i bilklädseln, så då gick jag till Annika o käkade glass :P
På kvällen var han iväg o flög, men jag var alldeles för trött i ögat för att följa med så jag stannade hemma å tog nåt glas vin framför tvn. Somnade till och med en stund så jag missade början av Sing along. Det blev alltså en väldigt lugn kväll.

Hade mina nya ballerinor på mig igår för andra gången, och aj aj aj vad ont jag får av dom. Ibland sitter dom alldeles perfekt, men så fort jag gått en liten stund o sväller i tassarna så blir dom för små. Alltså samma problem som med alla andra skor. Varför kan dom inte börja göra skor i 39,5?
Kanske hittar några nya när jag ska till Birsta..

Nu ska jag gå o tillverka bubbelvatten i vår nya sodastream. Mumsfillibabba!

Inga kommentarer: