torsdag, mars 13, 2008

Suuk

Skulle ju jobba idag men blev istället dunderförkyld så jag har legat i stort sett hela dagen.
Trodde Kanjangen hade gjort susen redan igårkväll, men ack så fel jag hade.

Vi ska förhoppningsvis gå o kolla på lägenhet nån dag, men jag hoppas inte på för mycket, för det fanns tydligen en hel del att göra där. Det var bara badrummet som var någorlunda nytt.
Skulle iofs vara jättekul att få fixa iordning som man vill ha det själv, åtminstone färger o tapeter. Men, vi får la se hur det blir.
Blir galen om vi ska bo i den här lägenheten länge till. Vill ikke!


2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! ja visst är tapeten fin!? jo vi bor fortfarande kvar i "röda huset", men som jag skriver i bloggen vet jag ju inte om vi blir kvar här så länge...tråkigt men sant. ha det bra//Linda

Sassi sa...

Krya på dig!