onsdag, mars 12, 2008

Snorunge idag

Jag är sjuk idag. Fy! kände ingenting igårkväll, men vaknade inatt och var totalt igentäppt i nosen och huvudvärk. Alvedon o nässpray blev det, sen somnade jag om. Vaknade av att G ringde o frågade om jag ville jobba idag, hon som jag hade stängning med igårkväll hade tydligen åkt på magsjuka! :O Tackade iaf nej till jobbning och somnade om igen. Vaknade, mådde illa, kräktes. Men jag vet inte om det var magsjuka eller nåt annat, för jag är bara matt o trött nu. Har iaf fått i mig lite mat.

Jag måste på Indiska! Ett av mina glas som jag jagade i vintras o till slut hittade, sprack i disken! Vad irriterad jag blir när det går sönder saker så man bara har ojämt antal. Hoppas hoppas att dom finns kvar. För jag kan ju inte bara ha 5 :)

Någon som tittar på Rent hus? Det går iaf ikväll och jag bara måste titta. Det övergår mitt förstånd hur man kan leva som vissa gör. Svinstior, vidrigt.

Nu ska jag gå till soffan och min gosfilt och kolla på Simpsons snart. Fått ny tv av snälla mamma o Anders när dom köpte ny. Jämfört med våran gamla lilla som var så liten så man fick kisa för att se texten, så är den här rena lyxen! Upptäckte även i samma veva att vi hade några fler kanaler än vi visste om.

På återseende.

Inga kommentarer: