fredag, mars 21, 2008

Påskfrukost.

Sitter här med årets första glas påskmust och lite likörgodisar. Inge Gi ihelgen här inte.
Köpte 1,5 kg lösgodis på Konsum igår. Det är ju påsk och då får man faktiskt synda;) Och så var det ju exrtapris dessutom.

Som jag känt på mig hela veckan att det skulle göra idag, så snöar det för fullt. Pitt oxå!
Där rök mina pimpelplaner för idag. Mathias, Emil o Grinde kanske ska ut ändå, och om vädret blir bättre kanske även jag o Malin åker dit senare för att grilla lite körv.
Kvällen ska spenderas hos Emil iaf. Först ska vi vara lite påskiga och äta sill. Och sen blir det grilla! Mumsi, så som jag har längtat efter grillad fläskfilé..
Kommer även bli en del Baccardi o vin.
Får se hur man mår imorgon. Vi har iaf laddat med Resorb!

På söndag skulle det tydligen bli soligt och fint, så då kan det nog bli pimpling. Får se hur länge man hälar med. Men med lite fika och korv med så skall jag nog härda ut :)

Glad påsk och Skål!

Inga kommentarer: