onsdag, januari 30, 2008

Tjodiloo

Dags för en liten uppdatering igen kanske.
Har just kommit hem från en promenad med en nyfunnen promenadkompis =) Maria, Håkans fru. Så det här ska vi göra till en vana. Lättare att ta sig ut om man har någon med sig, jag kommer aldrig iväg om jag ska gå själv.
Sist jag skrev var jag på väg till Ljusdal på seans. Väldigt fascinerande var det, men varken jag lr mamma fick dock någon kontakt :( Men många andra fick, och det stämde det han sa.
Skulle vilja ha en privatsittning med honom, men han är uppbokad jämt.. Ska iaf åka till Birgitta Werner (som jag var på seans hos när hon var i Härdal) och ha privatsittning någon gång. Spännande och höra om man har någon med sig, och vad framtiden har att erbjuda ;)

Imorgon är jag ledig så då ska jag städa och tvätta, suck.. Jobbar hela helgen lång, vilket inte känns särskilt lockande just nu. Men det brukar gå bra när man väl är där.

I måndags började jag med Gi, kan varken säga att det går bra eller dåligt. Har inte vägt mig än, ska göra det på fre tänkte jag. Men jag har inte ätit nå godis sen i söndags, vilket är suveränt duktigt för att vara jag! Fast jo, jag har ju ätit några rutor mörk Lindh-choklad med hallon i eftermiddag. Men mörk choklad är ganska snäll i Gi. Så det räknar ja inte som godis-godis.
Hoppas det kommer att funka, blir grymt less om jag inte gått ner nåt tills på fredag.

Nu ska jag göra mig redo för Det okända på tv4+. Tror nog att jag kommer våga kolla nu även fast jag är ensam hemma. Är av nån anledning inte lika rädd sen seansen..

På återseende.

Inga kommentarer: