tisdag, januari 22, 2008

Ikea

Söndagen spenderades med mamma i Valbo. Gick alldeles för fort den dagen. Gick in på Ikea kl 11 och kom ut 15.00, stoppade mat i magen och var klar 16.00. 2 timmar kvar till klädshopping, men vi hann bara 5 affärer. Sen stängde dom o vi åkte hemåt. På Ikea blev det massa bra att ha-grejor, + ett nytt Lack-bord att ha brevid soffan. Brun-svart, istället för de gamla lila. Så nu ska det ut. Hittade ett typ bord till hallen oxå, men när jag skulle hämta det på lagret så var det slut! Typiskt! Och så köpte jag världens sötaste lampa till sovrummet. Rosa i glas.
I klädväg blev det en kofta o en top från Gina, en blå tröja och en top från H&M. Och en brun kofta som jag fick av mamma.
Kul dag iaf.

Jobbade igår och imorgon, sen är jag ledig hela veckan. Lyx!
På torsdag är det Storhogna som gäller dagen lång. Och ikväll ska jag o mamma på seans.
Ska åka o hämta pizzorna nu som jag ska ha med till Loos.

Vi hörs.

1 kommentar:

Sassi sa...

Hur gick det på seansen???
JÄTTENYFIKEN!!!