måndag, januari 14, 2008

Oboy vilket tråkigt väder

Snöar ute. Jag vill ha sommar nuuu.

Sitter o dricker oboy o käkar hårdbröd med ost på. Moomsi.
Var på Statoil å skulle hämta paket och stog å dreglade mot Ben&Jerryglassen, men lyckades hålla mig! Har faktiskt inte ens provat den än. Skandal, alla verkar ju äta den. Kanske blir till helgen. Brownie fudge eller Pish-fiskarna, nån som vet vilken som är godast? Eller så får jag offra mig o köpa en av varje så jag kan avgöra själv..

Grattis till kusin vitamin Robin som fyller hela 23 år idag. Och snart fyller jag oxå år Catarina ;)

Var till optikern idag, var ju helt säker på att synen blivit sämre. Jag ser verkligen mkt sämre. Men undersökningen visade inge försämring än senast. Däremot tendens till skelögdhet sa hon (som tack o lov inte syns) så det kunde vara det som var orsaken. Fick hur som helst remiss till Östersund där som ska kolla närmare på saken. Får se då om det blir nya glasögon eller ej. Isf vill jag hellre ha linser tror jag...

Nu ska jag bädda rent i sängen så man kan slumra gott sen. Har sovmorgon imorrn me, lyx! Börjar 15.00 även då.

Inga kommentarer: