lördag, december 22, 2007

What´s up?

Favoritlåt för tillfället: http://www.youtube.com/watch?v=mXcQGsoDkDk

Nu är filmen avklarad. "En dag i livet" blev det, med Jennifer Lopez. Braa film! Ett glas vin till det fick det bli oxå.
Jag tror min syn blivit sämre bara sen jag skaffade glasögon. Och det är inte ens ett år sen! Illa. Tycker det är lite jobbigt att se texten på tvn och det har jag aldrig haft problem med. Kan väl kanske bero på att vi har en bäbistv oxå, men det blir jobbigt i ögat. Och glasögonen kan jag inte ha framför tvn, eftersom det är såna jag ska ha framför datorn eller när jag läser, blir suddigt på långt håll. Jag hoppas i vilket fall som helst att det inte blir sämre så jag måste införskaffa ännu ett par ögon. Dyrt!
Jag vill tatuera mig. Ska tatuera mig. Bara 1 till. Mathias var iväg häromdan till Pontus och då blev jag så sugen..

Ha en trevlig lördagkväll mina små vänner.

Inga kommentarer: