lördag, december 22, 2007

Corona.

Lördag.
Ledig både idag och imorgon. Inatt sov lillMadde här så då kikade vi på film igårkväll och tog det lugnt. På smällen, rätt bra.. Idag har vi inte gjort mkt, varit till Hede en sväng i nya brummen. Nöjd med den! Kom hem för en stund sen o har nyss käkat, thai för TREDJE dagen i rad! Skärpning nu. Men gott är det! Igår tog jag oxå med mig mat från den där vagnen när jag gick hem, då stekt chicken med cashewnötssås. Och idag blev det fr Lilla hotellet, fläskfilé paneng. Mmm.. Får skylla på att det är jul, då får man äta. ;)

Mathias for just till Östersund för att hämta sin kusin vid tåget. Så nu är jag ensam hemma igen. Undrar vad man ska hitta på? Har en vinbox som hemskt gärna vill bli påbörjad tror jag, så jag hoppas Linnen kommer en sväng sen. Just nu dricker jag en Corona-öl och den är väldigt god.

På juldagen blir det nog utgång som det verkar. Jag o Linn. Vet inte när jag va ut sist, men längesen är det iaf.. Måste ju passa på när jag är ledig annandagen i år, det va jag inte förra året, men det gick bra ändå..

Jag kanske ska kika på en film i min ensamhet? Har ett gäng som jag köpt men inte kollat på..
Så får det nog bli. Soffan o plyshkatten nästa!

Inga kommentarer: