onsdag, oktober 24, 2007

Suck.

Nu är jag klar med mina sysslor för dagen. Maten blev helt ok, chasewnötar var det i å.
Och nu har jag kakat upp (ist för bullat) i frysen. 6 burkar med mumsigheter. Bra att ha hemma. Åsså slipper jag bjuda på köpkakor när Tisas fyller år till veckan. Har ingen aning än vad han ska få av mig. Och om ett år blir han ju 30, och vad ska man köpa DÅ?!

Idag har jag inte hunnit med en hel del tycker jag, även fast jag såkade snooza till 11.00. Varit på både Konsum och Dollars och folkan, utförsäljning på Folkan med fula kärringkläder. Bakat, lagat mat, diskat typ 3 gånger, dammsugit, städat lite, suttit här.. Hann tyvärr inte med någon promenad.

Jag ska tatuera mig. En sista ska jag ha, vid fotknölen. Sen blir det ingen mer. Har varit inne på en M-krummelur, men nu har jag bytt spår, till Lilla My! Dock inte i färg. Men jag känner mig verkligen som Lilla My ibland, lite ettrig sådär.. :) Men än har jag inte bestämt mig, kanske blir nå helt annat. Man kanske tröttnar på att ha en lilla My?
Annika tyckte iaf att det skulle passa mig, undrar varför? ;)

Nu har jag 8 jobbardagar kvar innan semestern. Tiden går, jag som trodde november skulle vara lååångt borta. Så om precis 2 v sitter jag på Ibis hotell på Arlanda o väntar på att det ska bli morgon. Sen bär det av till araber o kameler.

Läste ut min bok idag, "När blodsbanden brister", bra bok. Hemsk. Ska börja med nästa ikväll, "Tid är allt jag har", om en tjej o en kille som åkte in i finkan på 70talet för nåt dom inte hade gjort, ledde till att killen avrättades o tjejen fick sitta många många år.. Det ska tydligen finnas en film oxå.

Nu väntar en dumle/noblesskaka och sen duschen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle oxå vilja ha en tatuering, men jag är ju aaalldeles för feg :P

Anonym sa...

Emma: Törs jag så törs du! Det lovar jag. Jag som inte ens kan ta stick i fingret annars =)