torsdag, oktober 25, 2007

Mio min Mio

Hörde den låten på radion imorse och sen har den varit fast i min hjärna hela dagen lång.

Jobbade till 18 idag, sen hade vi info på jobbet om Medmerakortet i ca 2 timmar. Så nu ska jag kunna svara på nästan alla frågor om Medmera när du som kund kommer till Konsum=)

Har sen jag kom hem vid åtta suttit här vid datorn. Så det blev ännu en kväll i min gungskrivbordsstol. Ensam hemma så det jag ätit ikväll blev en kaka av varje sort som jag gjorde igår, och en polarkaksmacka med ost. Och vatten till det. Inte illa!

Börjar kl 7 imorgon och jobbar till 17.00 så jag ska väl gå och göra sängen sällskap om inte alltför länge..
Ledig till helgen iaf, ska bli skönt. Inge mer helgjobb nu på en månad.
Imorgonkväll ska vi gå på thai med Caroline o Håkan. Göttans ska det bli. En o annan slurp kan det nog bli å =)

Kusin M tyckte vi skulle komma till Hamra nästa helg på maskeradfest. Hmm?

Ajöken ajö och gonatt.

Inga kommentarer: