tisdag, september 18, 2007

Lilla julafton

Lycka! Desperate har börjat. Äntligen! Så som jag har längtat. Väntar redan med spänning på nästa avsnitt ;) Tycker Susan ska bli tillsammans med Mike igen. Inte Ian, han är konstig.

Jag tror jag är den enda människan just nu som inte facebookar?? Man läser om det hela tiden tycker jag. Nåja, kanske kommer dit nån gång jag med.
Nu är det helg för mig! Wiihoo. Ledig ons, tors, fre o lördag! Jobbar 11-17 på söndag. Sköönt, även om jag inte ska göra nåt.

Slutade kl 18 idag och jag sen jag kom hem: Tvättat 4 maskiner, (Fy vad jag hatar att springa i trappor med tung tvättkorg) Dammat, diskat, damsugit o stekt ett ägg. Och så klart kollat på Desperate då. Var tvungen att unna mig vaniljglass med krossad choklad i, för det var ju trots allt säsongspremiär, och den är glassen är så good.

Nästa helg åker M till Luleå redan på torsdagen, vilket innebär att jag blir helt ensam på min lediga helg. Slutar kl 17 på fredan, så då åker jag till Vallvik o hälsar på syster yster över helgen. Ska bli så kul att träffas, har inte träffats riktigt sen förra sommaren! Skandal! Träffades bara en sväng på båten i våras.. Vi ska mysas o dricka vin.

Hoppas jag hittar en skinnjacka på fredag, vill verkligen ha en ny. Måste ha en ny. Är även i stort behov av ett par skor. Stövletter får det väl bli, eftersom det inte finns stövlar för mina vadisar. :(
Hör o häpna, det ska öppna skoaffär här i Sveg! Undrar vad det blir, är väl inte att hoppas på för mkt..

Nu blir det dusch och sen hopp i säng. Duktigt för mig att lägga mig såhär tidigt dan före ledig dag. Men vad ska man göra när man är ensam hemma o televisionen som vanligt inte har något att visa?

Gonatt.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh, vill oxå se desperate housewifes!! Men har man inga tv-kanaler äre liiite svårt, måste köpa o ta med robert hem nån dag..haha boxer alltså :P

Anonym sa...

Linn: Ja, du får ragga på Robban å se om han följer dig hem ;)

Anonym sa...

haha jag överlät detta till mammi ist, så hon ska nämligen ragga på honom idag :P
det är tragiskt att inte kunna kolla på tv alltså, hade iaf 1an till 17sep, jamena de finns juuu så mkt att kolla på på den kanalen oxå :P