onsdag, augusti 29, 2007

Städ

Ledig dag idag= städdag.
Började dagen med att åka på Dollars å köpa köksstolarna som jag hittat, blev frälst på en gång. 400:-/st, och på Ikea kostar dom 895:-, så då var jag tvungen att slå till.
Finfina är dom!
Det där stället kommer att göra mig fattig varje månad. Hittat så himla mycke fint, och priset kan man ju inte klaga på.. Köpte tex två fina tavlor för 40:- st.
Sen sist har inte hänt så mkt, jobbade i söndags o var ledig i lördags. På fredagen hälsade vi på Britt o gubbe i stugan, och på lördan grillade vi och drack lite öl hos Emil. Grillspett, gött.
Är ledig nu till helgen men vet ej vad som händer o sker. På måndag dock ska jag till Stockholm med jobbet. Blir kul.
Nästa helg blir det troligtvis Karlstad, och då har även Ikea öppnat där. (Weeee)
Har redan spanat in massa saker jag "behöver".

Nu ska jag återgå till städandet, Madde ska komma sen o hjälpa mig att montera stolarna. Mitt tålamod räcker ju inte till åt sånt.

Någon som vet om kattungar här i närheten förresten??

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha du med ditt tålamod :P löste det sig med kattungarna?