torsdag, augusti 23, 2007

Rädd

Förrförra torsdagkväll hälsade jag på hos Magnus & Maria. Satt då brevid Johan i soffan, sen på söndagen var dom in på Konsum när jag jobbade.. Och senare på dan fick Johan vattkoppor!! Och jag har inte haft det.. (!) Läste om det på internet, och det smittar som värst dagarna innan prickarna visar sig, och sen kan det ta upp emot 20 dagar innan det bryter ut! Fyyy, jag ryser vid bara tanken..

Idag har jag vart ledig dagen lång, och vädret har varit underbart dagen lång! Wihoo, tänkte jag då och åkte upp till Evalis o slängde mig på Maddes studsmatta, vilken jag i sommar har kommit på är en utmärkt solstol. Låg där å pressade i några timmar och bara njöt av värmen, förmodligen sista dagen för i sommar skulle jag tro..

Nu är det hopp i säng som gäller. Jobbar 7.00-16-30 imorgon..
Och! Imorgon öppnar Dollars=) Jippii!

Inga kommentarer: