torsdag, november 03, 2011

Meeen!

Denna torsdag går het emot mig känner jag...
Det började med att jag var på sånt bakhumör och här skulle minsann bakas flera olika sorters kakor! Började med dom dubbla chokladkakorna som det skulle vara nougat emellan... Resultatet blev små fula skitkakor som var så spröda så dom bara gick sönder. Blev riktigt morrig o hivade snabbt som tusan ner allting i sopkorgen och gick med bestämda steg ut till soptunnan. Vid det här laget hade jag redan lessnat, så det blev inge mera kakbak. Synd bara att jag redan hade skurit upp Odense-nougaten i bitar, och var "tvungen" att äta den. Fick dock inte i mig allt, så lite har jag kvar. ;)

Så resten av dagen har väl mest spenderats här som det känns. Suttit på hm.com i flera timmar nu känns det som, kollat igenom vartenda plagg! Och det blev en del i varukorgen, det mesta på rea. Och när jag nu slutligen går till kassan så står det på FLERA av mina kläder att "Varan har tyvärr sålts slut medan du handlade". Bla mina klänningar som var tänkta till Thailand. MORRRRR! Guuud vad less och elak jag blir på sånt här.

Så nu tänker jag bädda rent i sängen, skutte in i duschen o sen lägga mig. Inge mera kakor o inge mera klädköp.

Gonatt!

Inga kommentarer: