tisdag, oktober 25, 2011

Juppinallefunderingar i god tid.

Eftersom jag måste ha en väldig tid på mig att vela och ha beslutsångest, bestämma mig och ångra mig, så måste jag redan nu börja fundera på vad jag ska ha för telefon nästa gång?
Jag brukar förlänga abonnemanget o ta en ny mobil med förhöjd månadsavgift, och vid årsskiftet får jag byta till en ny. Men vad ska man ha? Jag har varit emot att ha en touch-telefon (eller gnuss-telefon som pappa säger) dels för att jag är så jävla oteknisk, och dels för att jag tycker att dom verkar så jädrans krångliga! Och så har jag ju dessutom så stora tummar, så jag är tveksam på om jag nånsin kommer lära mig att skriva sms? Men nu har jag kommit på att jag vill nog ha en sån ändå. Verkar ju trots allt roligt med alla appar o grejor.. Som ihelgen då vi hade personalfest och spelade "Jag har aldrig" via mobil.
Så nu vill jag alltså veta vad jag ska ha för nån?
Hoppas på att kunna byta innan vi åker till Utomlands, så man kan knäppa fina kort, o slippa släpa med sig kameran hela tiden?

Hjälp mig, ge mig tips! Jag är vilse i juppinallarnas skog.

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej du! =) Jag och Jerry har en varsin HTC Sensation och dom är heeelt fantastiska! Kan varmt rekommendera den!! Hoppas allt är bra med er, kram!