måndag, oktober 31, 2011

Halvinvalido och smörgåstårta.

Pust och stånk, idag känner jag mig som en gammal kärring! Tror jag lyckades vrida mig på nåt dumt sätt i kassan på jobbet igår, för jag skulle behöva bli ordentligt tillknakad idag!
Så länge jag står och går så känns det just inget, men när jag sitter! Känns som att det är nån nerv i kläm för det blir lite bättre i olika vinklar. Går som en tråd från ryggen ända ner till foten, och det bara ilar! Vad göra?

Idag fyller Mathias 33 år, och jag har bakat min smörgåstårta a´la Madde. Det får bli middagen idag. Han jobbar sin första dag på sågen idag, så nu är det slut på lastbilskörandet, efter sisådär 13 år.



Denna vecka är min riktiga govecka på schemat. Mån, ons och fre 7-14.00. Inte helt fel :)
Förresten så var Lill-Madde till Sundsvall idag, o mina jeans var slut där oxå på Gina! Morr vad himla irritersamt!

2 kommentarer:

Catarina sa...

Guuud va gott, jag vill också ha!

Sassi sa...

Åhhh vad gott det ser ut...