måndag, april 26, 2010

Kall-nos

Alltid när jag fryser så blir jag så sjukt kall om näsan. Den är som en isbit!
Dags att göra upp en eld snart kanske, jobbigt.

Roxette är iaf bokat o klart! Var dock nära ett hysteriskt anfall när jag skulle boka i fredags.. Skyndade mig till datorn på jobbet när klockan var 11 och biljetterna skulle släppas. Eftersom jag är så dum så fattade jag inte riktigt hur man skulle boka hotellpaket för 2 personer, så jag ringde direkt till Ticnet istället. Kö i 35 min, för att sedan komma fram och bli upplyst av en snorkfröken att dom kunde minsann inte hjälpa till med nån hotellbokning, TROTS att man kan boka på hemsidan. Morrade lite onombords och fick numret till Entré Sundsvall. 30 min kö igen, nr 30 i kön. Vänta..... "Du har nu plats ETT i kön" varpå det fräste till i luren; "Vi beklagar, tekniskt fel, försök igen om en liten stund"
Blev så arg så jag slängde min mobil så den gick i 2 delar. (Sussie kunde tack o lov laga den)
Blev nästan grinfärdig för jag var så arg. Över en hel jävla timme satt jag alltså i telefon, ¨på arbetstid! Ringde Mathias o bad honom försöka. Och han lyckades komma fram och boka. Så vi fick biljetter ändå till slut, jag och Malin. Längtar som en tok nu!

Idag slutade jag 12 och imorgon har jag bytt så att jag är ledig. Ska köra Caroline till Östersund på sjukhuset. Sen ska vi ta en svängom på staden.

Nä, nu måste jag nog göra en eld innan hela jag blir en iskvinna.
Laga mat borde jag oxå göra.. Hänga tvätt borde jag oxå göra.. Tusen andra saker borde jag oxå göra..

Inga kommentarer: