tisdag, december 15, 2009

Jukskinka & epilator

Årets första julskinksmacka är avklarad! Skinka, rödbetssallad o köttbullar, smaskens!
Salmiak blev ett stort fan av julskinka, han blev helt crazy och klättrade på mina ben för att få sig en smakbit. Och såklart att bäbisen fick smaka :)

Har kommit på att jag ska odla i januari. Odla och låta det växa hej vilt på mina ben. Jag ska försöka stå ut, för jag ska köpa mig en epilator (heter dom så??) och avverka skogen på benen lagom till Malaysia. En kompis hade gjort hela benen för några veckor sen, och det gjorde så ont så hon grinade! Men jag ska stå ut. Jag SKA.
Har provat Linns en gång för längesen, en liten fläck på armen, och det var inte skönt.

Nu längtar jag till fredag. Tjejkväll med flickor från jobbet, sista gången med Lina innan hon flyttar till Irland :(
Vi ska äta och dricka lite gott, och spela spel. Ser framemot! :)

Inga kommentarer: