måndag, juli 21, 2008

Gränsgatan

Äntligen har min adressändring gått igenom. Bara sisådär 2 veckor efter Mathias..
Men nu är jag skriven här istället för i Loos. Jag var aldrig skriven på Jämtlandsgatan. Först i gymnasiet var jag tvungen att stå hos mamma för att kunna få inackordering, och sen valde jag att stå kvar eftersom jag gick hos läkare i Bollnäs. Men nu är jag svegare!

Idag jobbade jag 7-14. Har ju frukt & grönt nu i 3 veckor och satan så tungt det är! Nu märks det hur otränad min rygg är. Och pilatesbollen samlar fortfarande damm.. Jag SKA börja, nångång..
Strax efter att jag kommit hem så fick vi besök av schweizarna och farmor. Det var så kul att träffas. Blir ju inte lika ofta som förr om åren tyvärr :(
Mathias åker till Göteborg på Iron Maiden ihelgen med Grinde och jag är ledig och blir hemma, så jag får se om jag åker till Toms en sväng. Om inga andra planer dyker upp.

Idag har jag varit sjukt trött, min kropp är inte van att kliva upp 5.45 mer än högst 1 ggn i månaden. Fy vad less man blir när klockan ringer. Skulle kunna snooza i flera timmar innan bara för att det är så skönt att få somna om! Lade mig o premiärsov på nya soffan kl 19 ikväll. Ställde mobilen på 10 min men råkade vakna 21 (!) Men skönt var det!
Börjar inte förrän 12 imorgon så jag får ju lite sovmorgon iaf..

Nu ska jag leta vidare bland Stockholmshotellen. Ska ju på Winnerbäck i augusti och vi har fortfarande inte bokat varken boende eller resa..

På återseende.

Inga kommentarer: