söndag, mars 16, 2008

I love Europe

Christer Sjögren i melodifestivalen, vilket skämt. Vilken sabla töntlåt! Hade varit ett hån för Sverige om han vann. Men nu gjorde han inte det tack och lov. Perelli kan det nog gå bra för i stora festivalen gissar jag på. Men jag gillade ju tvillinglåten jag. Lite Sissor sisters-stuk.
Nordman tyckte jag oxå hade en rätt bra låt. Vi kollade på det hela i Andåsen igår. Och precis när Nordman skulle upp på scen så tog strömmen slut och det blev svart! S-u och Mathias skyndade sig ut och satte igång elverket, och tvn fick liv igen precis när Nordman hade spelat klart :(

Nu är jag nästintill frisk iaf. Skönt! Har varit en riktig slapphelg. Soovit länge, länge. Och inte gjort så mkt annat. Mathias har åkt till Stensån med Micke idag, har ingen aning vad dom skulle dit o göra för jag var så gott som i dvala när han for.

Mathias sa till Svenuno igår att jag ville ut och pimpla i påsk, varpå S-u flinade och tyckte Mathias var taskig på mig. Han trodde heller alltså inte att JAG, Madeleine Nilsson, vill, och kan fiska. Han trodde Mathias retades. Vad tror folk om mig? :)

Nu ska jag dammsuga. Mycket trevligt.

Inga kommentarer: