tisdag, januari 15, 2008

Tv

Det är inte ofta jag tittar på tv. Men nu vet jag att jag kommer kolla varje tisdag kl 21.00.
Carolina Gynning, hon är som hon är, men snacka om att hon verkligen är sig själv.
Sjuk, kul och crazy. Skönt oxå att se att det inte bara är jag som har så fruktansvärt dåligt tålamod med barn. :)
Har ni inte läst hennes självbiografi "Ego girl", så gör det! Då får man en helt annan syn av henne än den man sett förut.
Däremot Linda Rosings bok har jag inte läst, och har inga direkta planer på att göra det heller. Snacka om miffo.

Apropå tv, undrar när desperata husfruarna semestrat färdigt??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är verkligen helt hysterisk. Kul att hon vågar vara sig själv och inte göra sig till. Hon framstår dock som mer puckad än vad hon egentligen är.

Anonym sa...

Haha ja det kan jag hålla med om, att hon gör sig dummare än vad hon är.
Och jag trodde inte att det fanns någon vuxen svensk människa som aldrig i sitt liv stekt falukorv! :S

Men tydligen..