torsdag, januari 31, 2008

Oboy*

Värst vad jag har blivit tvmänniska den här veckan. Tvtittande varje dag hittills. Ikväll började det med Sjukhuset på 3an, sen Du är vad du äter och sist Efterlyst.
Och till min förtjusning upptäckte jag att Hjälp! börjar imorgon kl 21.30. Hjälp är Maddehumor. Hoppas denna säsong blir lika sjuk.

Min nya favoritblogg är Malin Wollins. Hon skriver alltid så kul i Amelia, och nu har jag börjat följa henne på nätet. Kul människa som skriver om allt från sin lilla snippa till tapeter.

Idag har det blivit 2 mörka chokladrutor, men fortfarande inge annat godis. Var med Annika på Dollar$tore en sväng och fick då världens godissug, värre än på hela veckan. Så då åt jag en mandarin när jag kom hem. Såå gott. Är sugen på allt jag inte får äta, bröd, frukt (som jag annars är väldigt dålig på att äta) och för att inte tala om OBOY! Jag är oboyfantast, liksom Catarina, och Camilla, och även Magnus fick ja höra. Så vi är ena riktiga oboysyskon vi. Måste ligga i släkten. Vill ha nuuu!!
Men lördagar ska bli mina ätardagar, då ska jag dricka oboy och äta godis! Gesicha och kexchoklad-snacks ligger nog överst på listan just nu tror jag. Och glass!
Promenerade även idag, jag o Annika gick torvrundan. Så jag känner mig duktig på den fronten iaf.

Fick kallelse till läkaren i Bollnäs idag, den 12 och 13e. Så på tisdagmorgon ska jag ner o koppla på Ekg-sladdar som jag ska ha i 24 timmar, och på ons morgon ska jag alltså ta bort dom. Då känns det ju lite onödigt att åka hem däremellan. Så då ringde jag till syster Camilla. Och hon var ledig då! Så då åker jag till Vallvik o sover där.
Sen helgen vecka 8 åker vi och Camilla o Thomas till Catarina o Patric. Ska bli kul att träffas tillsammans allihopa. Längtar!

Och Catarina: Jag tyckte att American pie-filmen var totalt jäkla värdelös. Inge bra alls. Skrattade inte en enda ggn tror jag. Är det du o jag som har dålig humor eller? Dom första 2-3 är ju helt klart bäst. Töntfilm var det där iaf.

Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp imorgon. Det snöar ute, och ska tydligen snöa imorgon oxå= krulligt hår vid ankomst till jobbet kl 10. Ta med min gamla plattång kanske? Så kan jag ha den där, för dåligt-väder-dagar. Så får det nog bli.

Good night.

Inga kommentarer: