måndag, december 03, 2007

Hmm

1. När gick du upp idag? Kl. 8.30
2.Diamanter eller pärlor?Pärlor
3. Senaste filmen du såg på bio? Solstorm igår
4. Senaste TV- program du såg? Idol i fredags
5. Vad åt du till frukost? Köttbullsmacka med rödbetssallad från nyan
6. Vad är ditt/dina andranamn? Anna
7. Din favoritmat? Asiatiskt. Och potatisgratäng!
8.Vilken mat gillar du inte? Blodpudding, lamm, bönor och linser.
9. Favoritchips? Jag är ju chipsoman så det mesta slinker ner. Men favoritrna är nog ändå sourcream onion och dillchips.
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Kents nya och Winnerbäcks Daugava.
11. Vilken bil kör du? Golf. Och from fredag även Polo
12. Favoritmacka? Svårt. Jag har olika mackpreioder, ibland grovt, ibland vitt. Men tekakor är ju mums. Och Arlas hushållsost 17% måste det va.
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Dryga folk som tror att de är bättre än alla andra.
14. Vilka är dina favoritkläder? Hemma är det helt klart plyschbyxor, men annars jeans och nån bekväm tröja.
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Thailand eller Karibien
16. Favoritklädmärke? Är ingen märkesmänniska direkt, Gina och h&m funkar ypperligt för mig!
17. Var vill du dra dig tillbaka? Bland folk jag inte känner..
18. Favorittid på dagen? Sovdags
19. Var är du född? Hudiksvalls BB
20. Vilken är din favoritsport att se på? Ingen och kommer inte bli någon heller.
21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks? Vet inte...
22. Vem tror du skickar tillbaks först? Ingen aning
23. Coca Cola eller Pepsi? Coca cola
24. Fotboll eller ishockey? Inget
25. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Nattuggla tyvärr..
26. Pedikyr eller manikyr? Har inte provat nåt av de men skulle nog välja manikyr.
27. Några spännande nyheter att berätta för oss? Nepp
28. Vad ville du bli när du var liten? Det va mycke det. Frisör, doktor, kassörsbiträde, dagisfröken, polis, skådespelare, författare..
29. Bästa barndomsminnet? Farmor & farfar, kusiner och när Catarina o Magnus kom till oss på helgerna
30. Varit i Afrika? Yes, 4 gånger
31.Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej, har inga planer på att göra det heller.
32. Varit med om en bilolycka? Ingen allvarligare peppar peppar, men jag och mor voltade med Volvon när jag var ett flickebarn.
33. Favoritdag i veckan? Fredag (men bara om jag har ledig helg)
34. Favoritrestaurant? Kinarestaurangen vi åt på i Hurghada, den godaste mat jag nånsin ätit.
35. Favoritblommor? Jag har så ogröna fingrar man bara kan ha, men rosor är fina att se på.
37. Favorit-snabbmatsrestaurant? Pizza hut
38. Äger du en cykel? Japp, köpte en i somras
39. Vem fick du senaste mailet från? Catarina
40. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Om jag hade kreditkort och mera plats hemma så skulle det definitivt vara Ikea.
41. Läggdags? Alltid för sent..
42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?Alla
43. Senaste personen du delade en middag med? Mathias igår. Flygande Jakobrester.
44: Vad lyssnar du till just nu? Datorns surr
45. Favoritfärg? Brunt, svart, turkost bl.a..
46. Hur många tatueringar har du? 2

Inga kommentarer: