torsdag, november 01, 2007

Blåst, blåst och ännu mera.. blåst!

Är det inte irriterande? Sverige är ett jäkla pissland när det gäller väder, det blåser ju jääääämt. Så less på det.

Men det är iaf skönt att vara ledig! Jobbar 8-14 imorgon och 15-20.15 på måndag, sen är det färdigjobbat för ett tag.
Igår fyllde Tisas år, men jag jobbade hela dagen så jag bakade ihop en tårta när jag kom hem, som det har smaskats av idag. Sockerkaksmarängtårta med grädde och krossad Daim emellan, moomsi.
Pappa och Jessica har varit hit och har just åkt hemåt, och ikväll kommer några till på tårtkalas. Så idag blir det fikdag istället för middag.

Såg i tidningen att det är Thaibuffé på Lilla hotellet imorgon så jag ska nog försöka ragga med Annika dit. Har ätit den en gång i somras, men då var jag lite sjuk så jag hade inte så mkt glädje av att varken äta eller gå ut då. Dagen efter Björnfesten.

Imorgon måste jag nog ta en sväng till solariet så jag får lite grund, är vit som snö nu. Jag vill ha sool!

Inga kommentarer: