lördag, oktober 27, 2007

6 dagar

kvar att jobba. Fick tid hos läkare i Bollnäs tisdag den 6:e, dagen innan vi åker hemifrån. Så då blev det en dag mindre att jobba. Sover nog i Loos mellan tis-ons då tror jag, så vi slipper åka hem hit på tiskväll och ner till Stockholm på onsmorgon. Vilken innebär att jag måste packa redan senast på måndag! Fy, hur ska det gå? Måste ju börja redan på söndagen eftersom jag jobbar månkväll. Svårt, jag som alltid packar dagen före..
Och hur mkt ska man packa med? Skitsvårt att veta, endera blir det för lite eller för mkt, och hellre för mycket. Det löser sig nog.

Fick veta häromdagen att båda mina M-kusiner i Hamra har fått nya bäbisar! Den ena är typ 1 år och den andre 1.5. Stor koll man har =)

Idag är segdag. Sov till kl 13.00 och skulle lika gärna kunna sova resten av dagen oxå som det känns. Grått, mörkt och fult ute. Hade iaf skoj igårkväll! Kom hem strax efter 17.00 och vid halv sju traskade vi bort till Lilla hotellet med C och H. Åt som grisar, men gott var det. Friterade bläckfiskringar till förrätt, kycklingspett med jordnötssås och till efterrätt Bananasplit. Moomsi. Gick därefter hem hit och drack några drinkar och spelade Blokus, som jag numera är kung på! Har fått ut alla bitar 2 ggr av 4. Inte illa!

Nu ska jag försöka göra någon nytta, diska kanske?

Inga kommentarer: