torsdag, september 20, 2007

Pannkakor.

För andra gången sedan jag flyttade hit (-01) så ska jag idag steka pannkakor till middag! Olala!
Anledningen till att jag aldrig gör det är att jag brukar vara rätt så värdelös på att göra pannkakor, + att det är en väldigt tråkig syssla att steka dom. Men idag ska det bli. Med hemmagjord hjortronsylt till som Gun kokat.

Som vanligt en halvblåsig, kall och grå höstdag. Suck. Längtar bort..
Idag har jag gjort så lite som möjligt. Sov länge, kikade lite på datorn, gjorde mig iordning o hade date med Sara på nyan. Budapestbakelse, mumsi.

Jag har sorg. Min plattång håller på att DÖ! Får se om sveuno förhoppningsvis kan laga den, annars blir min plånbok ledsen. Ni som känner mig vet att utan plattång så kan inte jag leva! Går bara inte utanför dörren utan plattat hår.
Håll tummarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Här i Umeå har vi haft sol och blå himmel nu i 1vecka, underbart!! Det känns nästan som sommar..nja lite kallare är det väl kanske men ändå :P
Åhh neeej stackare, ska höra med mamma igen ang plattis :P